Interior love: the tray

2014-01-14


Tray: IKEA // Candleholder: IKEA // Silver glasses: local shop // 
Books: What would Audrey do? // Lauren Conrad Style // The Teenvogue Handbook

Interior love: The tray...(D) In letzter Zeit scheint jeder völlig verrückt nach Tabletts zu sein! Allerdings nicht mehr wie ursprünglich gedacht, als Möglichkeit Essen oder Getränke zu servieren, sondern um die schönsten Deko-Gegenstände noch schöner in Szene zu setzten. Klar, dass auch ich mittlerweile Tabletts umfunktioniere und auf meinem Sideboard dekoriere. In Kombi mit silberfarbenen Kerzenhaltern und Gläsern und meinen liebsten Coffee Table Büchern ein Hingucker - was meint ihr?

Interior love: The tray...(E) Lately everyone seems to be totally fascinated with trays. Not as a simple way of carrying food and beverages from A to B but as a stylish way to stage pretty deco pieces even cooler. So, I decided to turn my normal tray into a decorative piece as well and put some of my favorite candleholders, glasses and coffee table books on it.
How do you like it?

Love,
Nathalie

Kommentare:

  1. Hallo Nathalie,
    das sieht super aus! Ich bin da selber immer viel zu unkreativ... Leider. :-( Bücher scheinen ja in letzter Zeit auch zum Deko-Objekt aufgestiegen zu sein.

    Viele Grüße,
    Ellen

    AntwortenLöschen
  2. Love it, I'll be heading to Ebay soon.x

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful! You have a really nice blog here! I like your posts! :)

    My Fashion Jar

    AntwortenLöschen
  4. Oh, how I would love to read the Audrey book :) Beautiful tray

    AntwortenLöschen
  5. Ich habe nur viele, weil meine Mutter immer benutzten sie. Ich liebe diese Fotos. :-) /Madison

    AntwortenLöschen
  6. You have so special blog. I love these books. I have Lauren Conrad Style, and I love it. I have a blog too, so if you want you can visit it when you want ♥

    With love, Mery.

    ♥ ourestyle.blogspot.com ♥

    AntwortenLöschen
  7. Dein Brille ist soo toll! Welche Marke ist es? Wieiviel Dioptrien hast Du?

    LG
    Sarah

    AntwortenLöschen
  8. Wow, your collection is really great. You can add even add more than it to make your blog more attractive. Nice One.

    AntwortenLöschen

Thank you for taking time to comment - you make my day! ♥